14 July 2011

Imajinasi

pernah tak anda terjaga dari tidur dan dapat mimpi yang indah :) berjalan-jalan, berpimpin tangan bersama dengan kekasih hati memakai sepasang kasut christian louboutin.. indahnya.. hehe.. ye itu lah mimpi saya semalam.. bila terjaga, mandi, breakfast, memandu ke pejabat.. hanya satu dalam fikiran a nude louboutin shoes!


tapi saya tau mimpi tersebut tak akan jadi kenyataan.. :( sebab saya kekurangan wang, dan peristiwa credit card bulan lepas masih menghantui. dan ugutan-ugutan mama bahawa saya tak kan dapat shopping apa-apa sampai tahun depan! ye mak saya zalim. rasanya nak lari rumah, tapi kemana arah nak dituju.. sob..sob.. jadi apa yang boleh saya buat ialah mencuci mata dengan gambar-gambarnya sahaja.. dunia memang kejam!





tapi kita masih mampu berimajinasi.. berjalan-jalan bersama dengan celebrity pujaan dan memakai louboutin masing-masing.. apa yang kita perlukan hanya imajinasi *keluarkan tangan berbentuk pelangi*





No comments:

Post a Comment