07 March 2011

Back to basic

yeay!! new camera! jangan bye-bye digital camera.. this Polaroid is just for fun.. plus its cute. its just that the film is a bit pricey.. rasa macam sayang je nak ambik gambar sebab tak boleh undo.. hehe. im so in love with it.. i order white tapi datang pink.. macam tau-tau je my favourite colour.. tapi my booboo tak boleh pinjam la nanti nampak macam gegirl. don't ask me why i bought it bila orang berlumba-lumba nak beli dslr i beli polaroid. haha! i know, i know call me insane..


installation. hee
she's mokmok tapi cute kan?
first snap!
i bought it HERE very reliable seller but a bit late sebab stock tak da.. rupa-rupanya ramai jugak yang berebut-rebut beli Polaroid ni.. so u too get one.. for collection purpose :D ok bye i wanna play with my new toy!
empty!
almost.. almost..
can u see us?
done!
yummie!

*jangan marah la cos she's like everywhere.. star of the day kan. hehe.

No comments:

Post a Comment