09 January 2012

happy new year?

happy new year!! ke dah lambat sgt?

hello.. miss me? :p how are you? hows life? hows new year? whats your new year resolution? lamanya tak update blog, (bak kata izzati lama gila.. suka sgt dia guna perkataan gila skrg..) dari last year tak ada new post. hehehe.. im busy travelling around malaysia.. me and my family went to kelantan, perak, kedah and pahang. south je belum. soon insyaallah. best jugak Malaysia ni. macam-macam ada.. cewah *ayat org tak ada budget nak pergi oversea.. hakhak*

I get a new haircut! yeay :D on new years eve kim kardashian tweet that dia nak try bangs for new year. and seperti biasa la orang disini mesti tergedik2 nak tiru kim kardashian.

cantik tak kim with her bangs :)
i mmg dah lama mengidam nak buat fringe. tapi disebabkan i have a small forehead semua hair stylist tak advice bt fringe. tapi bila dah tengok kim kardashian mana blh jadi kan. mesti nak ikut jugak. hehe.. lagi pun all the celebs semua mcm pernah buat fringe je *sedapkan hati sendiri* :p

selena gomez, kiera knightley, camilla belle
cheryl cole, sandra bullock, jessica alba
cute kan semua with fringe :D

so i got a fringe!! mula2 tu rasa pelik je. my mother gelak non stop dia cakap tak sesuai. izzati tengok tak berkedip mata :( my brother and my boyfriend je cakap ok. you guys are my heroes! but actually i pun rasa pelik jugak. haha! maybe it doesnt suit my face. but no harm trying kan.

say hello to my new jerawat, eh hair :D

so what do you think? yay or nay?

No comments:

Post a Comment