15 August 2011

Its my Sayang's Birthday!


No matter how much we fight,
Or don't get to spend together enough time.
I will never be able to explain what you mean to me,
You are like a rainbow coming from a cloud underneath.
Happy Birthday to you my love

yesterday is my boyfriend's 24th birthday :D His birthday asik falls on bulan puasa je. hehe. tak boleh party2 :P so what we do is pergi berbuka together and celebrate it at his home with his family. sounds boring? no! i bet he had so much fun!

on saturday we went to mandarin oriental, berbuka kat sana.. the price is around RM130 per head.. but the foods tak best.. sob..sob.. i makan sikit je. sapa la punya idea nak berbuka kat situ.. saya la! hee. tak pa la kan at least dah tau tak best, next time tak nak makan kat situ dah. kerusi dah la tinggi kemain. susah nak bgn duduk.
















my favorite section!
walaupun makanan dia tak berapa nak sedap, tapi staff dia semua sangat friendly.. sanggup tolong i nak surprise kan my bf.. tolong sorokkan birthday present sbb sangat besar i cant carry with me. nanti tak surprise la. hehe. thank you so much mr mario! mula-mula i cakap tadaaa syg i bought u something and i keluar kan kad and perfume from my handbag. and he was shocked sbb dia mcm tak sangka i beli perfume je. and i buat2 la sedih kenapa u mcm tak suka present i and he said "tak la ok je"..

see his unhappy face.. haha!
pastu i buat-buat merajuk pergi ambik makanan and then cpt-cpt i cakap kat mario now-now, keluar kan the present. and tadaaaa!!!


nike iron set!

kelakar la muka!
saya berjaya buat surprise! tapi punya la susah nak cari benda alah ni. sebab semua kedai dah hbs. agaknya tengah in la tu. it has tiger woods name dkt hujung and my bf is tiger woods fans. and he is so happy dapat iron set baru :D
yesterday pulak i buka puasa at his home with his family.. haih never ending birthday celebration nampak.. 2 hari 2 malam.




Happy birthday ayman! i love you..

1 comment: